söndag 21 maj 2017

EN EFTERMIDDAG PÅ SKÖNHETSSALONG

Igår, lördag, hade jag bokat tid till Skönhetssalong Elisabeth i Kronoby. Verkligen rätt länge sedan jag varit på skönhetsbehandling, för jag jobbar ju själv rätt mycket med min hud, genom att jag är importör av Yvonne Rydings hudvårdsserie. Men det är ju så underbart, att bara få ligga under en mjuk filt och bli totalt ompysslad av en kosmetolog. Jag fick djuprengöring av huden, massage med sköna oljor, plockade och färgade ögonbryn, lite oprydsamma hår bortvaxade, för jag har ju inte tänkt börja odla mustasch :) och till sist en vacker sommarfräsch make up.

 Hos Skönhetssalong Elisabeth hittar man också Yvonne Rydings Hudvårdsserie. Den röda Base Line serien och YR Spa serien. Elisabeth har varit en av mina mångåriga stjärnförsäljare av Yvonne Ryding serien och det känns fint att den har sådan åtgång i våra trakter.


 Elisabeth Tallgård har jobbat som kosmetolog i över 30 år..det kunde man inte tro, då man ser denna evigt unga kvinna!


En del små prover och tester fick jag dessutom av Elisabeth, trevligt att testa och en underbar handkräm, Boreas, köpte jag med mig hem...

Dessutom överraskade mig Elisabeth med att ge mig en helt underbar Escada Parfym. Perfekt sommardoft!

Ja, man kände sig som 20 år yngre efter behandlingen. Huden blev så mjuk och perfekt att ha en djuprengjord hud inför sommarens solbadande. För att få en fin solbränna är det viktigt att alla döda hudceller är bortpeelade och att huden är mjuk och välfuktad. Solbrännan blir oftast fläckig och ojämn på en torr och "trött" hud.

Nästa behandling som Elisabeth skall få göra är av mina trötta och fula fötter.

Skönt att skämma bort sig med en skönhetsbehandling ibland, det behöver vi få unna oss!

Nu får vi bara hoppas på lite sommarväder!
Kram fr Janet


Ifall man är intresserad av att bli Återförsäljare av Yvonne Rydings hudvårdsserie, kontakta mig på epost   info@mandm.fi
MADAME & MADEMOISELLE

Inga kommentarer: